söndag 21 juni 2015

Hänger på Sommarlov med Kulturkollo

Jag hänger med på Sommarlov med Kulturkollo. Bilden är deras, tillhör alltså Kulturkollos blogg. Varje dag från och med den 22 jui till och med 15 augusti har de valt ett ord som får representera dagen och tipset för dagen, som kan vara "ett foto, en dikt, ett citat, omslag, lästips, filmklipp eller kanske ett länktips", men utan ambitioner att vara för långt utan lagom kort och somrigt. Läs mer här.

Jag tänkte som sagt försöka att hänga på detta, publicera inlägg (vissa kanske tidsinställda) med vad jag associerar till ordet, som också har med läsning, skrivande eller något annat kulturnördigt att göra, eller kanske bara helt enkelt vad jag associerar till ordet. Det kanske rentav blir någon skrivövning eller dikt.

Häng gärna med du också om du vill! Och läs och kommentera gärna mina inlägg om inte annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar