fredag 26 februari 2016

Läs-a-lot-sport16: dag 4

Torsdagen den 25/2, dag 4 på #läsalotsport16, blev inte direkt en läs-a-lot-dag. Tvärtom faktiskt.

De vilda detektiverna är min TBR-burk-bok för månaden februari. En bok som blivit slumpvis utvald med tärning, snarare än att jag valt den själv för att jag ville läsa den. Och det märks.

Speciellt precis efter A Walk Across the Sun som lämnade mig i en speciell stämning, känns de "över-utagerande" vilda detektiverna helt fel. Därför blev det pyttelite läst i går. Bara 13 sidor.

Därför gör jag lite veckostatistik istället.

Läs-a-lot-sport16.


Sammanlagt antal sidor lästa: 229.
Antal sidor/dag i snitt: 57,25.

Tid i ljudbokslyssnande, sammanlagt: 4 timmar, 54 minuter och 45 sekunder.
(vilket ger ungefär 1 timme och en kvart i snitt per dag)

Antal utlästa böcker: 2. (A Walk Across the Sun; The Wild Zone)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar