onsdag 12 april 2023

Waiting on Wednesday: Vi mår bättre i morgon av Tatiana de Rosnay


Kvaliteten på Tatiana de Rosnays böcker har varit väldigt varierande i mina ögon. Vissa böcker har fått fyror eller femmor, andra tvåor eller treor. En av hennes böcker fick till och med en etta i betyg av mig, jag gillade den inte alls. Ändå har jag fortsatt att läsa hennes böcker, hon har blivit en sådan där "auto-buy author". Så därför har jag ingen aning om vad hennes nya bok handlar om. Tidigare lånade jag hennes böcker från biblioteket, numera köper jag hennes böcker. Hon kommer ut med en ny bok på svenska från Sekwa förlag i slutet på april i år. Utkommer tisdag 25 april, lagom till Världsbokdagen som är söndag 23 april, då jag tänkte mig att jag skulle köpa ett par böcker (har annars köpstopp för det mesta i år). Jag väntar med spänning. Blir det flipp eller flopp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar