torsdag 27 juni 2013

iHanna inspirerar, så också Karen Wallrond

Nyss hittade jag tillbaka till iHannas blogg. iHanna har varit en kreativ inspiratör för mig länge nu, men det var jättelänge sedan jag tittade in på hennes blogg/hemsida senast. Igår, i hennes senaste blogginlägg, har hon skrivit ett citat. Jag tar mig friheten att citera det här också, för det var så pang på rödbetan, så precis på det jag tänker på just nu och funderar kring. iHanna själv skriver i inlägget, bland annat följande: "A lot of things might come about when you relax." Besök gärna länken ovan för att läsa mer. Här är Karen Wallrond-citatet:

Not only do I believe that we are all creative and artistic, I think it is imperative that we each practice our creativity and art with a certain amount of discipline and regularity.
I think it’s important to form a creative practice, and experiment with as many different forms of creativity as we dare, because, and this is important: Practicing our own ways of self-expression and creativity is how we become confident and secure in our Different. It is one path to owning our beauty.
/Karen Wallrond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar