måndag 24 juni 2013

Goodreads - bra eller dåligt?

Redan i september 2012 gick jag med i goodreads, lade till några böcker då, och en vän, men gjorde inte mycket annat, och har knappt använt det sedan dess. Nu har jag börjat igen, loggat in (efter att ha skaffat nytt lösenord för jag hade glömt bort det gamla) och lagt till ytterligare några böcker i mina listor.

Men är detta något att satsa på, eller tar det bara tid ifrån en? Vad tycker ni som använder detta? Eller kan ni tipsa om något liknande, bättre? Idén är rolig, men jag vet inte, i praktiken - tar det för mycket tid? Jag är lockad av det, men det blir ett långtidsprojekt att lägga in alla böcker man läser/läst och vill läsa. Svårt också att sätta betyg på böckerna, tycker jag. Men jag vill alltså, trots velandet ovan, göra ett nytt försök att använda mig av denna community.

Vore förresten skoj att ha fler vänner där också... Om någon känner för att lägga till mig som vän så säg gärna till! Jag välkomnar alla nya bekantskaper där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar