fredag 9 november 2012

En dag med annat

Tågskriv har det blivit, och renskrift på sena kvällen med några nya ord i renskriften, men annars har jag varit barnvakt och haft annat för mig hela dagen (jobb innan barnvakt). Så jag har inte hunnit skriva mer än 918 ord. Men det är bättre än ingenting och det hjälper upp så att statistiken fortfarande ser bra ut.

Nu ska jag ha en lugn helg där jag ska renskriva, för jag har mycket jag bara skrivit för hand än så länge. Genom att bringa ordning i det skrivna, hittar jag scener och smådelar och småsaker jag kan lägga till för att förbättra texten och ordstatistiken ytterligare. Och skriva helt nytt ska jag göra också, efteråt och däremellan, för hand och på dator.

Your Average Per Day: 1,677
Words Written Today: 918
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 15,095
Words Remaining: 34,905
Current Day: 9
Days Remaining: 22
At This Rate You Will Finish On: November 29, 2012
Words Per Day To Finish On Time: 1,587

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar