torsdag 10 januari 2008

Undersökningsresultatet redovisas: Vad vill Du läsa om på den här bloggen?

Min undersökning är färdig. Tiden har löpt ut, och nu är det dags att redovisa resultatet.

Frågan jag ställde var:

Vad vill Du läsa om på den här bloggen?

Enbart inlägg om skrivande

1 (16%)

Inlägg om skrivande och målande/tecknande men absolut ingenting annat

0 (0%)

Om vad som helst bara det är kreativt skapande, men absolut ingenting om sådant som inte är just kreativt skapande

1 (16%)

Inlägg om vad som helst; det spelar ingen roll om det är skrivrelaterat eller inte

4 (66%)

Annat svar - kommentera i bloggen eller skicka e-post med kommentar till yasuisora [at] hotmail.com (jag har ändrat adress efter undersökningen, så skicka inte hit)

0 (0%)


Röster hittills: 6

Som ni ser var det sex stycken som röstade. Jättestort tack till er som tog er tiden att rösta! Det uppskattas verkligen!

Utifrån detta kan jag se att det bästa vore att göra en kompromiss. Givetvis bestämmer egentligen jag helt och hållet vad jag postar, det är upp till mig och ingen annan. Men eftersom jag värdesätter varje läsare värdesätter jag också varje läsares åsikt, och tar också till mig dessa åsikter.

Nu när jag ju också har en blogg på LiveJournal verkar det bli en naturlig uppdelning. Mina svamlande inlägg om musik läggs där, och likaså tecknande/foton/kreativt skapande som inte har med mina skriverier att göra (fast det är också uppdelat svenska här - engelska där - så sådant jag inte kan/vill skriva om på engelska av ena eller andra anledningen hamnar här). Men eftersom jag skriver barnböcker, faller det sig naturligt att blogga om allting som rör det här i Havsdjupens sal, och det innefattar ju i högsta grad illustrationer, något som ni kan läsa om här.

Sedan kommer det ju givetvis alltid att finnas undantag från rent skrivrelaterade... som alla dessa test jag gjort. Det vore tråkigt annars, tycker jag, för omväxling förnöjer. Men i första hand är detta en skrivarblogg, och det kommer jag att hålla mig till så gott jag kan…!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar