onsdag 6 februari 2013

Snart dags för bonusord

Blev inget skrivet på tåget i morse, jag är ofta för trött på morgnarna. Men på eftermiddagen, på vägen hem, försökte jag. Jag säger försökte för det blev inte så mycket som jag skulle ha önskat. Jag gav upp lite grand och slutade skriva efter två väldigt glesa sidor. Istället vilade jag. Fast då jag kom hem, efter pilatesträningen, gick det och jag skrev direkt på datorn. Sammanlagt i dag blev det 782 ord, jag kom igång ordentligt! Om man lägger ihop hela veckans skrivande på Tusenskönan, som jag lägger i ett och samma dokument, veckovis, har jag skrivit 1186 ord den här veckan. Bara fjuttiga 64 ord till veckans mål - det kommer jag klara att skriva utan problem i morgon. Sedan blir det bonusord. Får se hur många ord jag får ihop sammanlagt den här veckan. Det ska bli kul att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar