onsdag 14 november 2007

För höga ambitioner...?

Redan tidigare har jag haft tankar på att skriva 50 000 ord den här månaden på Tusenskönan såväl som på Edurne – en vintersaga. Vi får se hur det blir med det. Om jag har något att säga till om i saken blir det så (överambitiös, javisst).

I alla fall har jag räknat på hur mycket jag skrivit tidigare under månaden, på Tusenskönan såväl som på Edurne – en vintersaga. Samt räknat på hur mycket extra jag måste skriva per dag ett tag för att komma ikapp. Och där tyckte jag själv att jag var snäll i uppdelandet av extra antal ord per dag, men, men…

Det hela gav mig 2 167 ord att skriva på Edurne – en vintersaga i dag, och 2 746 ord att skriva på Tusenskönan. Redan nu inser ni (speciellt med min rubrik i bakhuvudet) att mina ambitioner var väl högt satta för en vardag mitt i veckan…

Statistikrapport

14/11: Edurne: 1 709 ord, Tusenskönan: 1 769 ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar