lördag 10 november 2007

Efter snöpromenaden...

Snöpromenaden fick igång både inspirationen och fantasin. När jag kom hem satte jag igång att skriva. Idealt skulle det ha kunnat gå ännu bättre, men jag är ändå väldigt nöjd med dagens arbete. Jag hann skriva den planerade dagskvoten på Edurne – en vintersaga, och jag hann skriva en hel del på Tusenskönan också. Sedan avslutade jag kvällen med lite korrekturläsning av Tusenskönan och bläddrande i astrologipapper om Maximilian, medan jag såg på en lättsam komedi på teve.

Jag hoppas att morgondagen blir lika lyckad. Har jag någonting att säga till om så kommer den att bli så. Fram för positivt tänkande, för jag tror att det är en av de största källorna till att lyckas med det här NaNoWriMo-skrivandet…

Statistikrapport

9/11: Edurne: 0 ord, Tusenskönan: 819 ord

10/11: Edurne: 3321 ord, Tusenskönan: 2675 ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar