onsdag 16 november 2011

Ord-onsdag

NaNoWriMo-sidan har lite problem just nu, så den kan inte uppdatera statistiken som den brukar göra, därför blir det bara några korta meningar om mitt skrivande i dag.

Jag har läst igenom och funderat kring mitt tidigare skrivna, spaltat upp en del svar, men fler frågor. Skrivit lite kort för hand, som jag också renskrivit.

Därtill har jag varit med i ett ordkrig på chatten i sena timmen som resulterade i ytterligare 724 ord på en kvart, en kvart av intensivt skrivande. Sammanlagt har jag skrivit 824 ord i dag, och det får räcka. Jag måste sova, få mer energi till att skriva i morgon då förhoppningsvis NaNo-sidan är som den ska igen.

För övrigt känner jag nu när jag har skrivit sammanlagt 32 433 ord på min NaNoWriMo-roman DD att jag behöver ny inspiration, energi, input, innan jag kan skriva vidare. Dvs. jag läser skönlitterära böcker, tittar på film och teve, gör annat... för att fylla på med bilder och ord så jag kan fortsätta att ösa ut. Annars blir jag snart för tom för att skriva mer. Det är fylla-på-dags.

Men först är det sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar