tisdag 15 november 2011

Ingen vanlig tisdag

Min sambo fyller år idag, ett giltigt skäl till att ägna dagen till annat än att skriva på. Men 187 ord hann jag knåpa ihop. Härnäst behöver jag en tänkarstund, där jag går igenom vad jag skrivit hittills och bringar lite ordning bland tankar och idéer för att hitta lösningar och pusselbitar till hur jag ska fortsätta imorgon och framöver till den sista november och därefter, tills romanen är helt klar i första utkastet.

Statistik för dagen, således:

Your Average Per Day: 2,107
Words Written Today: 187
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 31,609
Words Remaining: 18,391
Current Day: 15
Days Remaining: 16
At This Rate You Will Finish On: November 23, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 1,150

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar