onsdag 23 november 2011

Orangeriet i kväll

I kväll blev det novellen "Orangeriet" för nästan hela slanten, så NaNoWriMo fick stå tillbaka, och jag nöjde mig med 225 ord på NaNo. I morgon är det skrivarcirkel igen, och då får vi se vad som diskuteras angående novellen. Förmodligen blir det en hel del att ändra på och förbättra. Men nu är den i alla fall färdig i en första version. Mitt NaNoWriMo-projekt är långtifrån färdigt än, men det är på god väg. Jag känner dock att jag skulle behöva ännu en synopsisomgång, återorganisera mig i allt nyskrivet, samt i detaljer och annat som ändrats under tiden jag skrivit. Men det får jag ägna mig åt i morgon och framöver. Nu är det snart sovdags, men först är det lite läsning i Anders Björkelids "Förbundsbryterskan", väldigt spännande och god läsning, det!

Min NaNo-statistik för dagen:

Your Average Per Day: 2,046
Words Written Today: 225
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 47,064
Words Remaining: 2,936
Current Day: 23
Days Remaining: 8
At This Rate You Will Finish On: November 24, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 367

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar