lördag 19 september 2015

Lästips: Med glorian på sned

En gammal novellbörjan har sett nytt ljus. Med glorian på sned finns nu på Wattpad. https://www.wattpad.com/s…/50094668-med-glorian-p%C3%A5-sned

Jag valde namnet helt oberoende av den gamla svenska filmen med samma namn (som jag upptäckte fanns först när jag googlade titeln).

Den här historien är skapad 2010 och aldrig avslutad. Då var den tänkt att bli en roman. Jag tror nog att den passar bättre som novell. Därför har jag valt att lägga upp den på Wattpad som följetong, med små, korta avsnitt varje gång.

Läs och kommentera om du vill läsa mer. Beroende på respons kommer jag att fortsätta att skriva - om den visar sig vara värd det.

Fler, nyare berättelser skrivna av mig finns också på Wattpad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar