lördag 11 februari 2012

10 sätt att hålla motivationen uppe

Ann Ljungberg tipsar om 10 sätt att hålla motivationen uppe vid skrivandet. Känns precis som en skjuts jag behöver just nu. Det har stått stilla för mig sedan NaNoWriMo i november förra året. Om man bortser från dikterna jag skrivit till skrivarcirkeln.

Nu vill jag komma igång igen, sparka igång 2012 ordentligt och börja skriva på både KS igen, som behöver en del kött på benen, samt på Tusenskönan som har mycket nyskriv och också gammalt som jag skrivit under hösten 2011 för hand som jag inte renskrivit än. Dessutom vill jag redigera mitt NaNoWriMo-projekt för 2011. Nu har det fått vila sedan novembers slut i princip. Har bara petat lite grand i det. Nu är det dags att sätta igång med redigeringen på allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar