tisdag 27 december 2011

Jul-snabbis

En kort utmaning från Bokbabbel.

Antal böcker jag gav bort i julklapp: 10 stycken.
Antal böcker jag fick i julklapp: 5 stycken.
Antal Adlibris-presentkort jag fick i julklapp: 0, men väl ett presentkort på en vanlig IRL-bokhandel. :-)
Antal minuter jag funderat över vad jag ska köpa för presentkortet: inga eftersom jag inte fick något Adlibris-presentkort, men väl ett presentkort på en IRL-bokhandel, och vad jag ska köpa för det vet jag inte än. Jag hoppas dock på ett par böcker i alla fall, om inte fler, ifall jag väljer att köpa pocketar.
Antal böcker lästa under julhelgen: 1. Läste inte under julafton eller juldagen men väl under annandagen, då jag läste ut "Dykungens dotter" av Birgitta Trotzig.

1 kommentar:

  1. 10 bortgivna böcker, I like! Och fint att du fick så många (+ presentkort) också!

    SvaraRadera