tisdag 20 september 2011

En svensk tidning om skrivande

Äntligen kommer det ut en svensk tidning om att skriva!
En gång har jag köpt amerikanska "Writer's Digest". Sneglat på den har jag gjort många gånger, flera nummer... Men inte köpt fler gånger. Den är ju så himla dyr! För de pengarna kan man lika gärna köpa sig en fackbok om skrivande (eller nästan i alla fall).
Den här svenska tidningen kan man ju faktiskt säga sig ha råd med...
Här är den nya tidningens hemsida. Första numret kommer ut den 25 oktober. Det ser jag fram emot!

4 kommentarer:

  1. Tittut. Din hemliga bok än här och spanar på vad du gillar förböcker :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym! Vad kul, spännande! Ett blogginlägg om mina läsvanor mm. kommer jag strax att posta på bloggen!

    Hej med näsan i en bok! Varsågod! Hoppas tidningen blir lika lovande som det ser ut!

    SvaraRadera
  3. Jag har signat upp mig för tre nummer! Tack för tipset!

    SvaraRadera