torsdag 1 februari 2018

Uppdatering om nu

På grund av rådande omständigheter i mitt liv just nu kommer jag inte att uppdatera bloggen på ett bra tag framöver.

Jag kommer inte heller ha möjlighet under detta år att recensera de recensionsexemplar som väntar på mig, och ber därför förlagen ha överseende med detta.

I nuläget kan jag inte säga hur länge jag kommer att ha time-out, så vi får helt enkelt vänta och se. Så småningom kommer jag nog att återvända med bokliga inlägg, recensioner och annat skriv- och bokrelaterat. Hoppas vi hörs och syns när det blir dags.

Ha det så bra så länge!

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt, men ta det lugnt och ta hand om dig. Bloggen finns ju kvar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det ska jag göra. Ja, det har du rätt i. :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket, Hannele! Sen med att svara på detta. Nu när jag svarar har jag kommit igång lite mer med bloggen igen, fast det blir mest att jag postar på Instagram.

      Radera