fredag 30 december 2022

Ny vind i seglen?

Jag tänkte att jag eventuellt skulle börja blogga igen under 2023. Bloggen har ju mer eller mindre legat i stiltje sedan jag gick in i väggen i slutet av 2017.

Vägen tillbaka har varit lång och mödosam, även om det gått ganska stabilt framåt. 

Vad gäller sociala medier har jag varit mest aktiv på Instagram och Goodreads. På Instagram har det ändå bara blivit nio inlägg på hela året, så vidare aktiv har jag inte varit där heller ... På Goodreads lägger jag upp alla böcker jag läser varefter jag läser dem och ger betyg. Ibland, ytterst sällan, blir det något omdöme om boken också - så funderar man på vad jag läser kan man alltid titta in där.

Annars funderar jag som sagt på att blåsa nytt liv i bloggen.

Vad skulle du vilja läsa om på min blogg?

Om någon hittar tillbaka hit, vad förde dig hit? Varför läste du min blogg en gång i tiden? Vad tycker du att jag skriva om? Läsning? Skrivande? Målande och tecknande? Eller något annat du har i åtanke? Vad tycker du om mina funderingar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar