tisdag 7 april 2020

Påskläsutmaning 2020

Jag tänkte vara med på Mias påskläsutmaning. Mias bokhörna anordnar läsutmaningen som många år förut. Senast jag var med var 2016. Den här gången har jag ingen tbr än, men läshögen kommer så småningom, förmodligen på min Instagram.

Utmaningen går ut på att läsa så mycket som möjligt under påskhelgen och hålla reda på antalet lästa sidor. Den som läst flest vinner och även tvåan och trean får ett pris. Läs mer på Mias blogg.

Just nu läser jag Jonathan Strange & Mr Norrell av Susanna Clarke. Jag är på sidan 819 av 1006 i skrivande stund.

Dessutom har jag precis påbörjat Till alla killar jag har gillat av Jenny Han. Den kanske jag läser ut innan läsutmaningen börjar, vi får se. Annars blir det dessa två böcker som är början på min tbr i alla fall.

2 kommentarer: