fredag 13 oktober 2017

Nytillkomna böcker vecka 41

Den här veckan har jag fått recensionsexemplar och så drog jag spontant ned på stan under fredagseftermiddagen och köpte andra boken i serien av Madeleine Bäck, Jorden vaknar, fast jag inte läst första boken än, bara för att det blev ett glapp i min bokhylla nu när jag sorterade mina bokhyllor, alfabetiskt naturligtvis.

Jag har haft böckerna sorterade förut, men sorteringen blev tilltrasslad då jag plockade ut pocketböckerna och separarade dem från de inbundna böckerna.

Sedan dess har jag haft böcker huller om buller. Så skönt att äntligen ha dem i ordning igen, ha författares böcker samman.

A.R. Yngve var snäll nog att skicka mig två av sina böcker, recensionsexemplar av Darc Ages, del 2, och Staden under Jorden.

Av Historiska Media fick jag den efterlängtade boken Skuggornas tid, nästa bok i serien om Släkten, krönikan över Sveriges historia. Det här omslaget var riktigt okej och jag hoppas att boken är bra också. Recension kommer så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar