måndag 28 mars 2016

Påsktävlingen: dag 5: påskdagen

Under söndagen hade jag återigen mycket tid att läsa. Irrande falk var en kort och relativt lättläst bok, och jag lyckades läsa ut hela boken under söndagen. Därmed blev det 169 sidor lästa i går.

Statistiken hittills ser ut som följer:

dag 1: 44 sidor
dag 2: 17 sidor
dag 3: 29 sidor
dag 4: 234 sidor
dag 5: 169 sidor

Sammanlagt antal sidor hittills:  493 sidor.

Under måndagen ska jag plöja Insurgent, från första sidan och framåt. Vi får se hur långt jag hinner. Det står lövkrattning och korvgrillning på agendan också. Och så måste man ju lägga sig rimligt tidigt för att orka upp och jobba i morgon.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fått så mycket läst i påsk. jag hann typ inte läsa något :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Miss Magic! Det blev ytterligare lite läst under måndagen. :) Då hann du kanske med en massa andra roliga saker istället. ;) Hoppas att du hade en fin påsk, hur som helst! :D

      Radera