lördag 21 november 2015

Vill ha ett under

Jag har helt kommit av mig. Det är därför jag inte heller bloggat något. Jag har inte skrivit något alls på sistone. Helt kommit av mig. Livet kom emellan. Mycket hände på kort tid, och nu försöker jag komma ikapp. Och så försöker jag komma igång att skriva igen, men det går erbarmligt trögt.

Någon som har några komma-igång-tips?

Jag vill satsa helhjärtat på Jade nu, men det behövs ett under, känns det som, för att det ska funka, för att det ska bli något vettigt, för att jag ska få ändan ur och verkligen göra det där jag drömmer om. För att göra Jade rättvisa. Vet inte om jag kan det, tror inte att jag kan det, hoppas att jag kan det. Vill.

Men känns som att jag behöver hjälp att komma igång igen. Jag har ju ändå (mer eller mindre) tagit paus från det här projektet sedan i våras... och nu är det inte längt kvar till jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar