fredag 9 oktober 2015

Friday Reads - Helgläsning

Just nu gör jag paus i Kristoffer Leandoers "September" och läser klart "Vildhäxa - Återkommaren" som jag måste lämna tillbaka till biblioteket senast på måndag. Jag kan inte låna om boken fler gånger och jag har bara börjat i den än så länge, men nu läser jag vidare och den är riktigt spännande. För er som inte läst Vildhäxa-serien ännu, gör det! Rekommenderas varmt, speciellt för lite yngre läsare som vill ha spännande med starka flick- och kvinnoroller i centrum och magi mitt i vardagen, en riktigt bra urban fantasy-serie. Det här är den sjätte och sista delen.

2 kommentarer:

  1. Måste försöka hinna läsa de där också. Har läst de två eller tre första men sen kom jag liksom av mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mia, läs dem! De är väl värda att läsa, tycker jag. Lite annorlunda slags urban fantasy och jag tycker att hela serien håller måttet, enda fram till och med sista boken.

      Radera