torsdag 13 februari 2014

Torsdagsenkät - dammigt blir som nytt

Idag…

… läser jag: "Mitt liv som bok", av Paul Desalmand, som jag precis läst klart förordet på, skrivet av Jenny Lindh och jag läser även "Vad min flickvän inte vet" av Sonya Sones. Dessutom har jag ett antal böcker som ligger och väntar på att jag läser vidare i dem: novellsamlingen "Ljud av steg" (brasilianska noveller), "Steampunk!" (samling av steampunk-noveller) och "Makt", en fackbok om makt av Börjesson & Rehn.

… gör jag: söker jobb, skriver på romanprojektet "Jade", förbereder min text inför kvällens skrivarcirkel, lagar dagens middag i förväg (framförhållning).

…ser jag: på datorn när jag jobbar, ingenting på tv i kväll men väl en dvd-film (barnpassning i kväll och övernattning med filmtittande som kvällsnöje)

…längtar jag efter: att lösa upp alla knutar och frågetecken i "Jade"-projektet.

Enkäten är flera år gammal och den har jag hittat på några olika ställen, till exempel hos Fiktiviteter, Eli läser och skriver och hos Bokstävlarna. Läsvärda bloggar alla tre. Enkäten var visst från 2011, men nu har jag fräschat upp den med nya svar à 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar