måndag 6 januari 2014

Läsutmaningar 2014

Senare kommer sammanfattning av läsåret 2013. Nu till 2014. Jag har som bekant hakat på flera läsutmaningar varje år, väldigt entusiastiskt till en början, men inte slutfört lika många. Därför är jag numera lite restriktiv när det kommer till läsutmaningar. Hittills är det två jag funderar på. En som jag anmält mig till och ytterligare en som jag funderar på. Den första utmaningen är Läs ett år, som går ut på att varje månad läsa en bok där månaden ifråga finns med i titeln. Det är Västmanländskan som har den utmaningen på sin blogg. Den andra läsutmaningen är Kaosutmaningen 2.0. Jag var med på ettan, förra året, men vet inte riktigt hur det gick för mig - jag håller på att sammanställa resultatet. Hursomhelst gillar jag Kaosutmaningen, finns hos Pocketlover. Får se om det blir någon mer läsutmaning eller inte. Jag börjar lite blygsamt med dessa två i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar