tisdag 8 november 2011

Dagens NaNo-statistik

Your Average Per Day: 2,314
Words Written Today: 1,693
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 18,518
Words Remaining: 31,482
Current Day: 8
Days Remaining: 23
At This Rate You Will Finish On: November 21, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 1,369


Blir sämsta dagen hittills i årets NaNoWriMo, och ändå har jag en ordsumma för dagen som är på något mer än minimum-per-dag. Det känns bra. I dag blev lite trögare... så mycket annat som händer i mitt liv just nu, och dessutom är romanen i lite av en röra just nu... Måste stuva om kapitlen och de nyskrivna bitarna, bringa ordning i kaoset. Men jag kom mig inte för med det i dag. Så jag nöjer mig med att ha skrivit dagens ordskörd, samt att ha bloggat... Har dessutom skrivit ett blogginlägg på veckans TemaTrio från Lyrans noblesser (hennes blogg), som jag ska posta senare i veckan, bara jag avslutat det inlägget först. Nu är det sovdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar